zondag 16 oktober 2016

Lever Echo ZH Sneek op maandag 10 oktober 2016

Weinig, maar wel goed nieuws. Afgelopen maandag 10 oktober 2016 heb ik weer een echo gehad op mijn lever/gal. Er waren geen uitzaaiingen te zien. Heerlijk...... Ik heb wel besloten om niet iedere vijf maanden, maar iedere zes maanden de echo te laten maken. Ik merk dat ik er steeds minder mee bezig ben. Dat is prachtig, maar ik moet niet onnauwkeuriger worden met het innemen van mijn homeopathische middelen. Dat sluipt er snel in.

Het zicht in mijn oog was wel weer iets minder geworden, dat had ik al "gezien" :)
De staar is ook wat erger geworden. Dr. Bleeker vindt het niet noodzakelijk om dit te "herstellen" Het oog gaat dan zijn best doen om toch weer iets te zien, dat....wordt vermoeiend. De -door protonen- bestraalde tumor in mijn oog zag er rustig en mooi uit.

Geen nieuws.....goed nieuws..... :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten