zondag 20 januari 2013

Zondag 20 januari 2013

Ik ben nu een stuk rustiger, hoewel mijn buik nog vrij onrustig is van de zenuwen. Blijkbaar spelen die nog onbewust (of toch stiekem bewust) op. Ik word met de dag optimistischer. Ik heb geen uitzaaiingen en mochten er toch micro uitzaaiingen zijn, die nu niet gevonden kunnen worden, dan vernietigen wij die met de homeopathische middelen van Leo. Ik hoop de middelen aankomende week te krijgen en dan begin ik er direct mee.

Yvonne heeft de aflopen dagen achter het internet gezeten en alle hotels geboekt. 3 nachten in Lausanne en 9 in Villigen (bij Zurich)
En een hotellie op de weg tussen Leogang (onze wintersportplaats) en Lausanne.

Vorige week zaten wij, zonder de wetenschap van de kanker, bij
Klaas en Dominique. Ik had met de Kerst een bijlage van de Elsevier over kanker gelezen. Daar stond ik dat een op de vier mensen het krijgt of heeft. Ik vertelde dat nog. Ik wees....dus jij, jij, jij of ik.
Tja....ik dus :)

Geniet van de ijspret....hier op Terschelling waait een ijskoude oostenwind. Vanmiddag met de auto naar het strand. Verwarming op hoog en niet uitstappen.....











3 opmerkingen:

  1. Hoi hans, wel even de auto uit. Snel naar huis en voor de openhaard een borrel nemen. Geniet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Hans, kreeg een mail van Har.heftig om te horen, maar wat goed om je verhaal te lezen. Ik wens je heel veel liefs in deze periode! Kus, soof

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hans,

    Wat een K-nieuws. Heeel veel sterkte de komende tijd. Lieve groet, Menno

    BeantwoordenVerwijderen