zaterdag 26 januari 2013

Zaterdag 26 januari 2013


Het blog werkt niet zoals ik dat wil. Je krijgt geen automatisch bericht van Blogspot.com als ik iets heb geschreven. Dus heb ik een groep aangemaakt in contacten om jullie via een mailtje te attenderen op een nieuw bericht van mij.

Vandaag voel ik mij lekker. Rustig. Heb vanmorgen zelfs weer een kindje behandeld en "gescand" Dat leidt lekker af.

Donderdag maakte ik de stomme fout om toch even op internet te gaan kijken of er ervaringen werden gedeeld door mensen die dezelfde
behandeling hebben gehad in Zwitserland. Schrijft iemand van 46 jaar dat hij na twee jaar toch uitzaaiingen had aan zijn lever. Nog 9 maanden te leven. De schuld dus van micro uitzaaiingen die ze niet kunnen vinden. Ik kreeg acuut een mentale klap ondanks het feit dat ik het rationeel prachtig op een rijtje heb. Het duurde dus twee dagen voordat ik mijn buikpijn weer kwijt was.
Wat er allemaal niet door dat koppie gaat.....

Dinsdag had ik nog wat bloed laten aftappen, want die resultaten moet ik meenemen naar Zwitserland. Gisteren hoorde ik van Menno dat alles prima was. Beter zelfs dan de vorige APK keuring in juli 2012.

Het hele eiland weet van mijn kanker. Het verhaal moet ik dan ook vele malen per dag vertellen. Ik vind alle belangstelling waanzinnig, maar verlang er ook naar om vanaf woensdag a.s. niet meer telefonisch bereikbaar te zijn. Klinkt misschien wat onaardig, maar soms komt het verhaal mijn eigen strot niet meer uit. Daarom vind ik een blog zo fijn. Iedereen is op de hoogte van mijn toestand en gevoelens en ik hoef het niet 88 keer per dag te vertellen.
Dan kan ik er ook iets afstand van nemen......

Donderdagmorgen gaan wij vroeg op pad richting Duitsland, daar overnachten wij en vrijdag komen wij dan naar Leogang. Lekker met Thimo klooien in de sneeuw en Obstler drinken met Jelmer. (Marieke....neem je oordopjes maar mee!)
En natuurlijk Vlielands knikkeren, als ik nog mee mag doen van Marieke en Yvonne omdat ik de laatste keer vals heb gespeeld.

Lieve mensen....dank voor alle warmte.......PLUK DE DAG en geniet van alles om je heen, hoe klein dat ook is.

Jullie Hans (met tijdelijk vriendje)



1 opmerking:

  1. Fijn weekend Hassie Bassie! Ik heb je nog zo geleerd om niet vals te spelen! Blijf het maar lekker doen. Is gezellig, dat gekibbel! Lieve groet uit Uden

    BeantwoordenVerwijderen