zondag 3 februari 2013

Zondag 3 februari 2013

Vrijdag zijn wij aangekomen in Leogang (Oostenrijk). Wij hebben daar met zijn vijven een groot appartement in een Hotel....prima...lekker schoon, ruim en prima eten.......Jelmer en Marieke gaan overdag lekker snowboarden en wij trekken af en toe de slee met Thimo door de verse sneeuw.

Ik ben rustig. De pijn in mijn buik van de zenuwen is aardig geluwd. Moe ben ik wel.......van alle spanningen die nu deels van mij afvallen, hoewel het nog wel in mijn hoofd spookt van de Jumpers............Soms zijn die vervelende gedachten (de Jumpers) zo ernstig, dat ik, in een vlaag van verstandsverbijstering, medelijden met mijzelf krijg. Ik zie dan allerlei beelden van gebeurtenissen in de toekomst die ik niet meer in levende lijve mag meemaken. Je kan er een succes story van maken......Gelukkig heb ik over die gedachten zelf een boekje geschreven (www.de-jumpers.nl) en dat komt mij nu goed van pas. Ik kan mijzelf daarom aardig corrigeren. Zo van: "hallo.....Hans...waar ben je nu in godsnaam mee bezig...schrijf je een boekje over jumpers om mensen te laten zien dat ze die niet moeten geloven...trap je er zelf in...sukkel ! '"

De laatste paar dagen irriteert mijn rechteroog meer dan daarvoor. Ik Dr. Leo mailen, want.. tja...is die melanoom de laatste 3 weken misschien gegroeid? Onze homeopaat stelt mij gerust. Zal verband houden met vermoeidheid, drogere lucht, onbewuste spanning etc. Een melanoom kan niet zo snel veranderen. Althans de oogmelanoom. Dat is een andere soort dan de melanoom die in de huid voorkomt. Dit voor de leken onder ons...hahahahaha

pZaterdag fahren Yvonne und Ich ab naar Zwitserland. Zondag komen wij - als de weergoden met ons zijn - aan in Lausanne. Maandagmorgen 11 februari moet ik mij om 8.00 uur melden in het "oog" ziekenhuis melden.

Tot dan hoop ik te genieten van de Oostenrijkse schnaps, de kakelverse sneeuw en gezellig met elkaar te zijn.

Grusz Gott



1 opmerking: