donderdag 21 februari 2013

Donderdag 21 februari 2013

Wij zijn net terug van de 3e bestralingsdag. Het ging weer lekker, Dit keer helemaal zonder zenuwen. Het wordt bijna een gewoonte. Hoewel ik mij zelf wel voorhoud om scherp en geconcentreerd te blijven.
Ik bouw dus wel een beetje gezonde spanning op.

Morgen - na de laatste bestraling - rijden wij direct door richting Nederland.....nou ja..."wij"...Yvonne dus, want ik mag drie maanden niet autorijden. Dat zou trouwens nu ook helemaal niet kunnen met al die druppels en gel soorten in mijn oog.
 Incognito, met zonnebril onder sneeuwbril

Vanaf morgen 10.00 uur ben ik dus kankervrij ! De basterd is dan steriel.
PSI heeft 98,9% aan positieve resultaten. Ik schaar mij daar onder. Ook heb ik nog 20% kans op uitzaaiingen van micro kankercelletjes. Maar ja....ik houd dat, middels controles, goed in de gaten en neem
daar ook, preventief, homeopathische middelen en geelwortel voor. Dat geelwortel is trouwens beregoed
tegen kanker, Alzheimer etc....Yvonne neemt nu preventief 2 capsules per dag. Kijk eens op internet...en oordeel zelf. Het is verbazingwekkend waar het goed voor is en waarbij de werking wetenschappelijk is bewezen!

Dat Protonen gebeuren is wel heel bijzonder. Een proton is een onderdeel van een atoom.
De Protonen straal wordt opgewekt in een groot rond gebouw nabij het bestraling gebouw, op het giga terrein van PSI.
Die Protonenstraal draait daar rond en komt op aanvraag naar het kamertje toe waar de patiënt zich bevindt.
Die straal komt via een eigen gang onder de grond ernaar toe. Kijk even op het bijgevoegde plaatje, dan begrijp je het beter.

De Protonenstraal komt uit via deze gangen uit in het kamertje van Hans
Het voordeel van een Protroon is dat deze zijn energie pas afgeeft als hij ( of is het een vrouwelijke energie?)
midden in de tumor is aangekomen. De Protoon beschadigt dus onderweg geen gezond weefsel.
Op Internet kun je lezen dat Nederland ook graag een paar van deze centra zou willen bouwen, maar
daar is geen geld voor. Jammer voor alle kanker patiënten.

's Morgens in het centrum hebben wij vaak contact met de andere slachtoffers. Een Frans echtpaar en twee Italiaanse dames. De een wordt vergezeld door haar vriend en de ander is met haar dochter. Eén van de dames heeft haar tumor op een minder gunstige plek zitten in haar oog en zal 85% van haar zicht moeten missen. Ook ik kan iets aan zicht moeten inboeten. Maar daar hebben wij weer opticiens voor om dat te corrigeren met een (borrel) glaasje. Niets is meer belangrijk, als je maar mag blijven leven !

Morgen ben ik weer vrij man. Natuurlijk is er nog een flinke nasleep. Ik moet elke dag 10 x mijn oog koelen, 3 x per dag 2 druppels in mijn oog storten, ik moet drie maanden lang, buiten, een speciale donkere helemaal afgesloten zonnebril op ( tegen alle UV stralen), ik mag drie maanden niet autorijden......ik moet elke twee maanden een injectie halen in Leiden om mijn netvlies weer een beetje vast te zetten en waarschijnlijk moet mijn netvlies worden gelaserd om deze definitief op zijn plaats vast te zetten. Maar goed...ik heb nu geen kanker!

Over KANKER gesproken. Ondanks de overweldigende belangstelling, medeleven, liefde, healing........
heb ik wel gemerkt dat er op de ziekte KANKER nog een taboe rust. En dat in 2013?

Er zijn mensen die het heel lastig vinden om hiermee om te gaan en om het er überhaupt over te hebben.
Jammer...want het plaatst de patiënt in een isolement en er is geen daadwerkelijke communicatie over en weer meer.
Men draait om de hete brij heen. Laten wij dat proberen te doorbreken. Alle ziektes, dus ook KANKER
horen bij dit aardse leven. Net als kiespijn of hoofdpijn. Dit wilde ik toch effe kwijt.........kon het niet laten...... hahahahaha

Ik wil jullie allemaal enorm bedanken voor jullie medeleven, troostende en opbeurende woorden, telefoontjes, mailtjes, What's app berichten, SMSjes, Healing, Gebeden, etc.....
Het was overweldigend, zoveel mensen als er hebben gereageerd. Ik werd er een beetje verlegen van in het begin. Allemaal voor mij? Voor mijn persoontje.....

Jullie hebben er ons doorheen gesleept. Dit is onvergetelijk !

Over het doel van dit blog wil ik nog wat zeggen: Ik heb dit BLOG gemaakt om iedereen goed op de hoogte kunnen houden wat er met mij ging gebeuren. Dat maakt het voor het thuisfront veel makkelijker. En..ik hoef het niet meer 100 keer uit te leggen......

Ook wilde ik deze kanker procedure graag open op tafel leggen. Transparant maken....want.... op internet is er bijna niets te vinden over patiënten die deze route hebben bewandeld. Ik hoop dat mijn verhaal nieuwe kanker patiënten kan helpen om minder nerveus te zijn over hetgeen ze moeten ondergaan. Men mag mij altijd bellen over mijn ervaringen 06 25035713 of mailen hans@kooihuis.nl
Schroom niet als je iets meer wilt weten. Ik geef je een eerlijk verslag.

Dit worden dus de laatste regels van dit Blog. Ik sluit het af, want ik kan je tussen nu en een of 1,5 jaar niets meer vertellen. Over 1 a 1,5 jaar kunnen ze pas zien om de bestraling effect heeft gehad en of ik bij die 98.9% behoor. Mochten er toch nog uitzaaiingen worden geconstateerd dan open ik het Blog wel weer.
Ik heb er echter het volste vertrouwen in dat het goed gaat. Ik blijf wel alert  maar ga mij daar niet meer druk over maken.

Lieve mensen, nogmaals dank dank dank

Het was een zeer spannende, ontroerende, liefdevolle maar ook prachtige ervaring !

Lieve groeten van Hans

PS. Als laatste toch nog even een aantal foto's uit het ziekenhuis in Lausanne, aangezien ik dat niet eerder kon invoegen(zonder hulp van mijn super privé verpleegster:))

Het operatiepakje
                                                 

Terug van de operatie


Hier nog geen napijn, dat werd na de uitwerking van de verdoving iets meer maar viel uiteindelijk mee!

4 opmerkingen:

  1. Er is weer een nieuwe toekomst! Fijn dat Yvonne je zo geweldig steunt en alles van dichtbij meemaakt.
    Ik stel voor dat je die "hofknik" in je operatiehemd nogmaals herhaalt voor "De Nieuwe Kerk" op 30-4. Voor- en achterkant graag!
    Dank voor het verder opengooien van het taboe kanker. Alle beetjes helpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig Hans, en fijn dat je er zo positief instaat, begin van genezing toch? Rijd wel voorzichtig terug. Vraag een leuke briltip aan Edgar Davids :-) Hoop je in Nederland weer tegen te komen. Neem je mee in gebed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Yvonnen en Broertje, Goed gedaan jullie beide. Knap hoor.
    Gedeelde smart is halve smart. XX dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen